اف ال
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اف ال

خب سلام  عرض میکنم به تمام هنرمندان ایرانی میخوام با زبان ساده که سال هاست که رو اهنگ سازی کار میکنم را برای تون اسون کنم اموزش گاگ به گام نرم افزار های که برای اهنگ سازی هست البته زیاد هستن ولی معروف ترین هاش اف ال .کیوبیس.ریزن. به نظر من هست من که خودم با اینا کار میکنم ومیسازم اگه نرم افزار دیگه هم که همه دوستان نمیدونن شما معرفی کنید.

به نام خدا

یه پیچ باحال میخوام با  نرم افزار اف ال بهتون یاد بدم

پلاگین sytrus رو باز کنید

 

به راOP 1 بزنید تا جای بالا ببرید که اون بالا بشه50/درصد همین کار رو واسه 0p2 op3 انجام بدین

 

شکلی که بدست اوردین saw نام داره.حالا به قسمت op2 بزنید و چیزی که مشخص کردم رو  درست کنید

بعدش برید op3 رو هم به این اندازه درست کنید

حالا به قسمت اصلی پلاگین  بیاید اون بالا چراغی که میبینید خاموشش کنید

حالا جاهای که مشخص هست  رو درست کنید

حالا به ادرس که میگم برید تا بگم چه کار کنید

خواهشا همون اندازه تغییر دهید

که میشه دقیقا مثل شکل بعد پایین چراغ رو روشن کنید یاد تون نره

حالا پیچ cut رو بالا ببرید به30 درصد برسانید

به قسمت fx که بالاست برید و قسمتReverb و روشن کنیدوتغییرات رو شکل زیر انجام دهید

حالا به قسمتMAIN و قسمتی که بهتون میگم رو رو عدد 6 بزارید

حالا اون چیزی رو که با هم ساختیم روChord بزنید این که ساده هست امید وارم شما بهترین رو درست کنید تا بتونم پیچ بهتون اموزش میدم منتظر پیشنهاد و انتقادات تون هستم با علی




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: